Isnin, 28 Mac 2011

aku akan bersabar

Walaupun awak dah ada kawan baru yang lebih sempurna daripada saya tapi saya akan terus menunggu untuk mendapatkan cinta daripada awakSaya selau berdoa agar pintu hati awak hanya untuk saya.Saya akan selalu menanti awak sebab awaklah yang buat saya tenang apabila saya melihat wajah awak.Biarlah hati ini sakit kerna menunggu awak,biarlah saya yang menderita asalkan awak bahagia.Sesungguhnya hati saya ini hanya awak seorang walaupun sejuta lelaki yang saya bersama saya.Saya tahu cinta saya tak sesuci cinta ADAM DAN HAWA.Tapi saya akan setia menunngu awak nanti,,tunggulah saya sayang,,,,

mungkinkah kamu ini menjadi satu-satunya cinta
yang terakhir aku dan tak akan ada cinta yang kedua
dan ketiga dan cinta lainnya......




TAMAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.